torsdag, mai 10, 2007

ting å glede seg til

jeg har, for å få tiden til å gå litt fortere og/eller få tiden som går og tiden som skal komme til å bli litt hyggeligere, har jeg nå laget en liste over hva jeg skal gjøre i juni når eksamensstyret er ferdig.

her er hva jeg skal gjøre i juni og som jeg gleder meg til:

  • sove lenge
  • sykle i sola som kommer så snart eksamen er ferdig
  • mate ender
  • spise biff og generelt lage god mat
  • gå masse på kino
  • drikke plenty vin
  • dra i pirbadet
  • lese de bøkene jeg VIL lese, og ikke de jeg nå blir tvunget til å lese
  • henge i hengekøye, og ikke få dårlig samvittighet når jeg sovner
  • grille i korsvika
  • kjøre båt (noen som har en?)

1 Comments:

Blogger Torunn said...

Bra Blog!
min er kanskje ikke like finnurlig og interessant, men adressen er hvertfall torisamoris.blogspot.com

Torunn

01 juni, 2007 17:53  

Legg inn en kommentar

<< Home